Մաթեմատիկա 6-րդ դասարան · Դեպի Արատես

Դեպի Արատես նախագիծ

Ժամկետը` Մինչև հակտեմբերի 6

Մասնակիցներ` 6-րդ դասարան

Թեմա` Հարաբերություններ

Գործնական աշխատանք

Հիշեցում, թե ինչ է հարաբերությունը:

Շատ հաճախ երկու մեծությունների քանորդով կարելի է բնութագրել առարկայի այս կամ այն կարևոր հատկությունը: Այդպիսի քանորդներն ընդունված է անվանել հարաբերություններ։ Բերենք օրինակներ:

1. Շարժվող առարկայի արագությունը նրա անցած ճանապարհի և այն անցնելու ժամանակի հարաբերությունն է:

2. Ճաշի համը մեծ չափով կախված է ճաշում պարունակվող մթերքների զանգվածի և օգտագործված աղի քանակության հարաբերությունից։

Մաթեմատիկական տեսակետից՝ հարաբերությունը երկու թվերի քանորդն է. բաժանելին կոչվում է հարաբերության նախորդ անդամ, բաժանարարը՝ հարաբերության հաջորդ անդամ, իսկ քանորդը՝ հարաբերություն։ Հարաբերությունը ցույց է տալիս, թե քանի անգամ է հարաբերության նախորդ անդամը մեծ հաջորդ անդամից կամ նրա որ մասն է։

Գործնական աշխատանքի ընթացքը, նկարագիրը:

Սիրելի՛ սովորող, բլոգում նոր գրություն բացիր, վերնագիրը գրիր՝ <<Դեպի Արատես >>:

1.  Վերցու հեռախոսդ, և հասկացիր, թե քո գնտվելու վայրից ինչքան է դեպի Արատես հեռավորությունը:
48․16կմ
43 կմ
ավտոմեքենայով
5ժամ

2. Տվյալները տեղադրիր բլոգում

3. Նշիր  մեքենայով  թե ավտոբուսով է լինելու տեղափոխումը:
Ավտոբուսով

4. Ընտրիր միջին արագություն, որպեսզի կարողանաս հաշվել թե քանի ժամում կլինես նշված վայրում:
90

6. Ամբողջականացրու տվյալները (ճանապարհի երկարություն, արագություն)
ճանապարհի երկարություն–30կմ, արագություն–90կմ/ժ

5. Կարող ես օգտվել այս բանաձևերից` S=V·t, V= S/t, t=S/V:
T=30:90=1/3 (ժ)

6. Աշխատանքը կարող ես ներկայացնել պատումի տեսքով:
Ես Սարդարապատ գնալու եմ ավտոբուսով։ Ճանապարհի երկարությունը–30կմ, արագություն–90կմ/ժ ։ Իսկ ժամանակն ես կստանամ այսպես (T=30:90=1/3 (ժ) ):

7. Աշխատանքը ուղարկիր tatevmkrtchyan@mskh.am հասցեով մինչև հոկտեմբերի 1-ը ներառյալ:

Leave a comment